Přihlásit
0 ks.
Zpět do kalkulátoru

Objednáváte dekorační látku s ušitím, získáte
komplexní výrobek, který lze pověsit na závěsný
systém. ( V případě šití na řasící pásku je nutné si
dokoupit  tzv. plastové šneky, nebo žabky )

 

  • prvním krokem při objednání je vymezení plochy pro tisk = nejdřív musíte zadat rozměry dekorační látky ( zadáváte rozměry prostoru, který chcete zastínit, program sám dopočítá adekvátní spotřebu materiálu )

  • v dalším kroku zvolíte materiál pro šití. V naší nabídce je buď tzv. Voil ( klasická záclona ), nebo tzv. Satén ( lesklý závěs ). Oba druhy materiálů jsou za stejnou cenu.

  • nyní kliknete na odkaz Nahrát obrázek a nahrajete vaší grafiku v tiskové  kvalitě. Do plochy uprostřed kalkulátoru se vám nahraje její náhled, se kterým můžete pomocí myši pracovat ( Grafika musí být připravena jako celek, v kalkulátoru jí lze pouze přesouvat, zvětšovat a zmenšovat. )

  • pokud máte grafiku na svém místě, je potřeba určit, variantu uchycení dekorace - na řasící pásku ( do kolejniček, nebo na kroužky záclonové tyče ), na narážecí kroužky, nebo na poutka.

  • následuje vyplnění posledních údaj: Výšky výpustku - pokud si přejete aby byla řasící páska našita o 2 cm níž, než je horní okraj dekorace. Sesazení vzoru - tato varianta se u vlastní grafiky nevyužije a proto zvolte Ne. Nařasení před doručením - toto je na vás, řasení  se provádí tak, že si svážete šňůrky na jedné straně a potom utahujete řasení z druhé strany, až dosáhnete plynulého tvaru řasení. Přidat háčky - protože není jasné, jak dekoraci chcete přichytit, je nutné dát vědět, zda potřebujete tzv. šneky, nebo třeba jezdce s žabkou atp. Toto je hodně individuální. U narážecích kroužků a poutek nepotřebujete nic.

  • pokud zjistíte, že dodávané zboží není řádně zabalené, nebo je zřetelně zvnějšku poškozené, nepřebírejte jej od zásilkové služby a vyžádejte si od řidiče potvrzení o stavu zásilky

  • pokud takové zboží převezmete, musíte okamžitě po rozdělání na tento stav zásilky upozornit naší společnost, nelze tuto informaci podávat třeba až den-dva dny po doručení. V takovém případě se dopravce ohradí, že ke zničení zásilky došlo až ve vašich rukách a nelze na takovou reklamaci brát zřetel.

  • pokud zjistíte (nejpozději do dvou dnů od doručení), že v zásilce něco chybí oproti fakturovanému zboží, obraťte se na nás, rychle vše napravíme.

  • při řádné reklamaci zboží, nelze reklamovat službu doručení, která je samostatně objednávanou službou. V případě závady na zboží jej musíte dopravit na naší adresu pražského studia: Dukelských Hrdinů 22 

©1994-2017 Styltex internetový obchodní dům s bytovým textilem